Mekna

Saturday, July 12, 2014

BC 100 INTENSE ENERGIE.... tak kenal maka tak cinta :)


Fuhhhh ramai betul bertanya pasal losyen BC 100 INTENSE ENEGIE ni, tak menang tangan bro…ada yang dah order 1 botol…selepas satu bulan ambik 3 botol lagi! Dahsyat betul penangan losyen HERBA + BERTENAGA SKALAR ni….saya sendiri dan keluarga memang guna…puas hati..memang ajaib dengan kuasa Allah…nothing is impossible!
-
-
TAK KENAL MAKA TAK CINTA….jom lebih mengenali losyen BC 100 ni.saya buat ringkasan la supaya senang kome nak baca ye?
-
-
1. Losyen ni dilengkapi ramuan utama dari 9 RAMUAN HERBA..secara ringkasnya…inilah 9 HERBA tersebut…kebaikannya?



















1.JUS DAUN ALOE BARBADENSIS:
-tinggi dalam vitamin A, C, D, B1, dan B2, beta karotene, enzim, asid amino perlu, karbohidrat kompleks dan kesan mineral lain.

-membantu dalam penyembuhan luka dan inflamasi kulit, mengembalikan kelembapan dan keanjalan kulit. Bertindak sebagai anti-bakteria dan anti-kulat.

2.JUS CITRUS AURANTIFOLIA (LIMAU)
-Tinggi dalam Vitamin C dan mengandungi folat, kalsium, magnesium, kalsium, vitamin A, E, K, Fosforus, asid pantotenik, niasin dan kolin

-mempunyai fungsi sebagai antioksidan, anti microbial dan anti bacteria.

3.EKSTRAK DAUN AZADARICHTA INDICA:
-Dikenali sebagai daun neem. Ianya banyak digunakan dalam herba disebabkan sifat kesan pemulihannya dan anti microbial yang dapat membantu dalam kesihatan.

4.EKSTRAK BUAH SAPINDUS MUKOROSSI:
-Dikenali sebagai ‘soupnuts’ ataupun Soupberry China, buah asli dari Negara India Utara banyak digunakan dalam Herba Ayurveda

5. Ramuan aktif Saponin
-membantu menghilangkan jeragat pada muka.
-
-
-

2. Tapi bukan ada herba sahaja okay! Ramai yang silap paham ingatkan losyen ni macam losyen HERBA MUSTAJAB…aduhaiii…bukan dan bukannnn…hehe! Sebab apa? Sebab ianya dilengkapi TENAGA SKALAR…apa itu tenaga skalar?















-Tenaga scalar pertamanya ditemui oleh seorang pemuda Scotland bernama Nikola Testa yang menyatakan bahawa tenaga scalar dihasilkan apabila 2 gelombang electromagnetic bertemu dari 2 arah vector atau sudut bertentangan dan mewujudkan suatu ruang yang bukan vacuum tetapi ruang seimbang dengan hidup. Sel badan berfungsi dengan tenaga optimum pada 70-90milivolt. Oleh itu, P-SET dicipta dengan frekuensi yang khas ini untuk membantu mengaktifkan sel-sel badan di samping membantu mengekalkan kesihatan system badan.
-
-
Kajian klinikal yang dilakukan di Institut Max Plank di Jerman mendapati bahawa tenaga scalar membantu mengaktifkan sel-sel hidup yang tergumpal bersama dalam medium cecair. Penemuan ini menunjukkan bahawa tenaga scalar membantu melancarkan peredaran darah dengan mengaktifkan tenaga sel badan kepada paras fungsi optimum!



-
-
-














Ya...jadi losyen ini memang secara generalnya melancarkan aliran darah...tahukah anda BC 100 itu stands for BLOOD CIRCULATORY 100 = PERDEDARAN DARAH ! seperti yang kita tahu...DARAH adalah nyawa bagi badan kita....jika baik aliran darah, maka sistem badan kita berada dalam keadaan yang SANGAT EXCELLENT! :)
-
-
Masihkah dikau ingat apa FUNGSI DARAH pada tubuh badan manusia?



















YA....selalunya penyakit muncul disebabkan masalah pada peredaran darah yang menyebabkan DARAH tak mampu nak jalankan FUNGSI dengan baik! :) Rugi tak cuba!:)
-
-
Saya ada banyak testimoni sendiri..nanti saya cerita ya!! :)
.
.
jika berminat boleh contact saya ;

Whatsapp : +2011 25525442
(jgn lupa plus +2 kat depan ya)
Pm Fb : Amalina Sazlan
Instagram : tepungsegera_cheesecake

No comments: