Mekna

Friday, April 6, 2012

tudung bawal



ari tu maso kelik malaysia, tengok ore malaysia
pakat pakai tudung belit2 style2 belako dohla,
kito gak beraso ketinggalan zamey benar lah
mugonyo kito stail pakai tudung bawal jah pah
ceroh, jak dulu sapa ko hari ni. tengok ma, mok
sedaro, sepupu2 pakat duk pakai tudung stylish
gtew. kito ni gak, xdok perasaan lasung kelih
tudung belit, comey tu comey tapi aku pakai
terus beraso xcomey haha payoh dooh nok
pakai shawl sebab pakai spek etek, sero supo
uduh jah kalu pakai, tengok ore lain pakai cun2
comey2 belako pok dio.

ma aku pulok duk beli ko aku tudung pesen
terbaru tuh dan duk ngejah2 suruh aku pakai..

"kak pakai gak tudung gini retek, ore xpakai
doh tudung bawal loni kak"

"kak pakai napok xberapo nok hilir"

ma aku nok oyat 'darat' xtergamok, nyo kato
'xberapo nok hilir' jahlah dihh haha selok aku
suko dengar ma aku oyat gitu. di mesir ni duk
sohor dengan tudung bawal jah, kalu di tanta
ni 80% la hok pakai tudung bawal, kalu sapo2
hok pakai shawl belit2 n tudung2 ariani tu
memey dicop sebagai ore jangok la he2 last2
sekali tudung hok ma aku beli tu aku wat
jemur kain jah.

pah loni aku kelih tudung bawal naik pulok doh.
gelepar aku sukoooooooo...yahuuu!! yes3......
semangat sero nok kelik malaysia sebab nok
perabih duit mok bapok nok beli tudung2 bawal
hok terkini, napok peseng hok 2 tone ado, 3 tone
pun adooo, warena wareni pelangi pun ado ngeh2

ma, kalu ma pakai tudung bawal semula siappppla!!
haha

2 comments:

Fara Chew said...

x royak doh kito demo nak kelik kalu x leh jmp di alam realiti.. kih kih..
best pakai tudung bawak.. beli la so percume so..

InaSazlan said...

awokkk...hehe xsure lagi kelik ko dok wok.tu laa..murah pn murah dih he2