Mekna

Saturday, August 18, 2012

Rock kapak



kalu di mesir, time musim exam mesti daley rumoh tu duk dengar pok2 ni
duk nepik..aaaaaaaaaaaaa....streh katonyo..tapi aku ni jenis pelik sikit, aku
ni jenih xnepik supo sep dio..sapa ado ore ajar..

"weh, acu gak try nepik gini aaaaaaaaaaaaaaaa!!!"

"aku pelik sep mu nepik kalu streh, aku sero xhiley pun streh

kalu nepik"

"pelik laaa, hiley weh, lego sero"


kalu duk streh, lepah duk beroyat "Tuhe tulongla Tuheee", pahtu
cari lagu rock kapak di utube kah3 teringat la pulok ko budok
bilik sebeloh mugo aku ngan dio jah hok brehi nyanyi rock kapak,
lagi2 kalu time exam..duo2 duk guling atah katil pah duk nyanyi,
nyanyi nyanyi pah koor suko dengar soro masing2 hok serupo
keratok puru!

lagu famous hok kitorey sokmo berduet adalah dari kumpuley Data.
segan serooooooo nok cito pasal ni hahaha

Permaisuri by Data
Mengulit kenangan by Data
Tinggal kenangan by Saleem
Ore baru....(secret)

lagu hok atas tu lagu Data hok baru jjupo, mace sedak haha

eh bukey jiwo deh cumonyo nok menghiley streh(kaverline)
hahaha time duk nyanyi sedak pah marilah budok2 bilik lain,

"nyanyi lagu gapo ni?" -sambil wat muko pelik-

tobat lucu muko sep dio hehe

PS:Quran adalah ubat streh paling mujarab,
rock2 juga, quran jgn lupe hehe pesaney bt
diri dan semua..:)


No comments: