Mekna

Sunday, January 26, 2014

Dio kato aku psycho



















Kuat sungguh ambe cuti lenih, aritu baru jah cuti
9hari lepas abis round paediatrics then start round
baru iaitu Special internal medicine...6hari kelas
pahtuuuu WINTER BREAK yiahhhuuuuuu....sebab 
round Special IM memang reboh berlepinggg makanya
bila cuti tuhh terus beraso nok nocak toing3....

Setiap tahun buleh cuti winter break 2minggu sokme lah,
tapi tahun ni tibo2 buleh SEBULAN cuti...haihhh xtahu lah
nok jerik kooo nok tiokkk kooo nok suko selok..muahaha
diarah cuti sebulan oleh pihak kudeta sebab loni mesir kembali
xstabil.............hanya mampu berdoa dan terus berdoa.

Cuti2 ni xtahu lah nok buat begapeee dieee...mugee nok
gi jalan pun takuk lah...nok tubek tanta pun sah2 mok ambe
xbuwi..gerenti keno ngepek lah time2 ore perang ni nok
tubek dumah..makanya duk bersajo jahla...aku ngan housemets
pun duk bbadeyyy aku kelih mung...mung kelih aku..pahtuuu aku
kelih mung pulopp...pahtu bbadey sukoo..haih xtau gapo nok.

tengok cito pun aku dah bohsangg..lagu loni pun kebanyakannya buat
telinga serabut...makanya tiba2 dapat idea untuk install application
NATURE SOUND macam bunyi2 ombak, hujan, cengkerik, bunyi dalam
hutan, bunyi burung, angin n so onnn...hahaha 

Duk dalam bilik...pasang bunyi hujannnnn....pastu housemets kateee..

'PUAH SANGAT TU MEKNA'

'PSYCHO MUNG MEKNA'

pastu aku balas ler balik, YEKE...SEP MU JANGE JEMUR BILIK AKU YE..HUJANN

muahahaha....bukan psycho...ni nature lover ok..lu apa tau..haha dengar bunyi 
burung belan2 baca buku'bukanbukusekoloh' sambil off laptop...fuhhh havoc havocc havhavhavoc....

Off laptop pun bukannya gapo...internet ni manyak betoi curi masa berharga ambe.
kadang2 tau doh xdok gappo punggg di facebook tuh tapi gelenya jugok nok gi klik3...
ish2 no good...nok berinternet kena berpada2..pesanan khusus utk meknasazlana.

puah2ni memey sedak aku stailcitobelako ko sep2mung..harap2 sep mung
xletih dengar aku duk bbobey..ekeke

No comments: