Mekna

Wednesday, February 26, 2014

Ambo bukang orang jangok


























Nampak panas, tapi angin sejuk sempoi2 bahasa,
Fuhhh akhirnya ari kamis doh arini, yey esok cuti.....
minggu ni memey reboh berleping jugokla,
2 hari pertama duk dengar doktor duk ngajar 5jam
direct xdok gap lansung...cuma berenti sekejap jah
untuk solat. sakik belikattt wa cakap sama lu..

Hari ketiga tu ado masa lebih sikit, sempatlaa
berdating dengan my bestfriend Cik Sarah masa
on the way nok gi kelas Clinical Pathology. sempat
la amik gambar sebutir sore kah3

Tengok gambar ni teringat la pulok 5bulan lepas, 
masa mula2 nok start kelas...malunyolahhh nok paka
shawl sebab before ni duk pakai tudung bawal and spek
sokmeee gi kelas. gegey abis budok2 ni, malu aku kah3
pok2 ni memey brehi ngenak la sampai satu masa tu aku
jjadi malas doh pakai, back to tudung bawal pulokk...
tapigak bila dah pakai shawl lama sangat then nok paka
tudung bawal pulok raso xselesa sikit, bersiap pun jadi lamo.

So carolahhh malu ke idokkk...aku pakai jah hok aku raso
selesa..back to shawl n live happily ever after hehe..lama2
classmates pon diam n ada antara mereka pun start pakai jugok
kah3 sep2 ni memanggg...padahal duk malaysia sume jangokk,
bila sampai mesir koya2 xjangok pastu kalut oyat ore jangok 
padahal aku xjangok pun haha wekkk ;p dan ado jugok ore 
panggil aku mok datin..cehhh senget sungguh haha

No comments: