Mekna

Sunday, September 30, 2012

tikus pakai skirt




#curi tulang meta.

loni before masuk dapur keno ketuk2 pintu
dulu untuk buwi maso ko seekor cik tikus
di dapur untung menyembunyikan diri mugo
baru2 ni aku masuk dapur tanpa memberi
sign terlebih dulu, maka ternapok lah dio
duk berlari2 anok di dapur. kejuk nok
mantik! masa tu saem2 aku baru jah nok
start maye berjemaah pah tersuko meta
selepas mendengar aku menjerit serupa
pondey.

aaaaaaaa!!aku napok tikus!geli!!!

aii xtau nok wat guano lah tikus tu, dulu2
rumah aku hok dulu pernah la ado tikus
banyok bedooh-lalu. aku pulok style study
di ruang tamu pada ketika itu, memey nepik
koor la bila ternapok pok dio, pah berkalut
gi cari jerat n ubat tikus tu. ado la sekor hok
termasuk perangkap, memey scary molep la
dio nepik bilamana kaki dio terkena gam hok
ado di perangkap tu. kitorey lari celudaw kot
naik atah katil sebab geli dooh dengar soro dio.

dio bullllu katu sebab tu aku goli!

bukey sekor tu jah ado nyo..ado lagi duk nusuk
belakey peti, pah kami pun gi la mitok tulong
pokcik kedai depey rumah, dio rilek jah xgeli
lasung pun, tapi xtaula takuk dio beraso geli dale
hati, ak xsure.

dio melangkah dengan kental nya ke dale rumoh
ambe n dio menarik narik peti tersebut, pah lamo
tu tikus pun tubikkk...lari lari lari.......

then....pokcik tu pun pijok tikus tersebut dengan
kaki dio hok besaw tuuuu dengan sepantas kilat..
depey mato kami!kami pun terkedu n terpana meta.
abis berdaros mulut tikus tu..terus mati di tempat
kejadian!

ya, arab memey ganahsssss hahaha

-
-
-

P/s:pokcik, nok mitok tulong jirek tikus
pulok buleh?

No comments: