Mekna

Saturday, April 27, 2013

Peace



Peace no war..pakai reben skali skalo buleh jah dop? buleh! buleh!
eh gedio aku duk bobel ni?

Time ni gi Usin di Cairo..Usin ni tempat jual baju dan cenderamata
mesir murah2 harga runtuh semuanya..kalu sapo2 nok cari baju2 gambar
unta banyok la di Usin ni..sekalo sapo2 hok nok kelik malaysia kebanyakan
nya akan singgah di Usin dulu la..berborong duo tigo pukul! tapi aku teman
saem2 aku jah, ado sore saem aku nok kelik awal, makanya dio gi borong..
aku teman jah..teman punyo teman pun, sempat merembat dua butir jubah
kah3 dan juga dua butir perfume, satu perfume laki, dan satu perfume puwe.

Buleh pening palooooooo la duk di Usin tu, murah sangat2 la wes, sebelum fly
ke kelate nati wojik keno gi pulok..biarla tekok kering kih poso pung, keno 
seret kaki gi sano jugok kut2 lagumano pung!

Maso tanyo tok arab tu pasal perfume laki, saem2 aku start wat muko pelik.
Bosey duk dengar saem2 duk pot pet pot pet, pah aku main angin sep dio
sekalihh...

"Holahhh...sedak molek laa bau tok laki aku pahnih" (main angin)


haha..tapi xdok toklaki lagi.

No comments: