Mekna

Sunday, January 6, 2013

Silent la terus




Doktor masuk, ngajar depey,
pah henset dio bunyi banyok kali,
gegey jugok la, pah dia reject call,
n sambung ngajar balik. kalu bunyi
sekali xpo, tapi bila dah 4 5 kali,
aku pun beraso pening, nok pahamkan
gapo hok dia ajar lagi, pah diselang seli
dengan ringtonenya yang membuatkan
satu kelas dengar..aaaaaaa

dalam hati duk ngepek...

"doktor..off la teruss ana peninggg ni"

pah dia sambung ngajar lagi dan lagi
selepas mereject calls. muka aku pun
dah bertukar jadi sesedo ibarat beledo.

"ok lah doktor, xpe xpe saya redho"

pahhhhh bunyi lagiii...dio pun nok gi
reject lagi call, hp terletak atas meja.
tiba2......

-
-
-
-
-
-

irama lagu lilin seorang guru berbunyi
dale kelas, dan pok2 ni pakat duk suko.

"yakkkkk!! henset aku..xingat nak off"

haha abis tang duk ngepek ko doktor. pah doktor
tu ppaling ko aku hok duduk di seat depey sekali
sambil2 reject call tu, aku ni berkalut serupo gapo
duk cari henset dale beg..pah dengar saem oyat 
alek belake..

"haha nok bunyi jugok henset dio tuh"

kurang hassam! haha
ganolah buleh terlupo nok silent..berat66

4 comments:

faris saei said...

ganahh mekna...haaa

InaSazlan said...

lagu awok la tu hok bunyi! hehe

faQihun said...

yak...hahhaha./.bunyi nset pun stail!!!~

InaSazlan said...

stail la stail..malu kokramm....