Mekna

Friday, May 23, 2014

Kesembuhan itu datang dari Allah....BC 100 INTENSE ENERGIE

























Medical student tapi promote losyen herba?? eh why not...Yes I am medical student tapi prinsip saya..

"kesembuhan itu bukan datang dari ubat tapi datang dari Allah" 

So kalau berikhtiar dengan ubatan moden tapi Allah tak izin untuk sembuh lagi so tak salah cuba berikhtiar dengan ubatan tradisional kan??
.
.
.
.
Serius buat aku teringat dulu2 di zaman sekolah rendah...banyok benorrr cikgu bagi latihan suruh buat karangan bahasa malaysia yang bertajuk ANTARA UBATAN MODEN DAN TRADISIONAL, YANG MANA JADI PILIHAN ANDA??... dan surely aku akan puji dua2!! sebab nak suruh karangan best and panjang! haha
.
.
.
Actually aku just tolong mak aku promote and amik order sebab ma bz sekarang ni jadi businesswoman haha tapi before bersetuju tolong mama aku...aku try study sikit pasal BC100 (blood circulatory100) INTENCE ENERGIE dan apa yang membuatkan aku setuju untuk promot adalah..
.
.
1.Ianya adalah sejenis losyen sapu!! bukan makan! bukan suntik pun!

-Sebab takut nak promote benda2 hok makan ni sebab takut rosak buah pinggang/hati....mampus aku kalau kena serang  jaga2 la sekarang ni, ramai orang jual ubat kurus yang boleh merosakkan buah pinggang...kesannya boleh nampak dalam jangka masa panjang!
.
.
.
-mula2 agak pelik kenapa dengan sapu je boleh sembuh?? semuanya dengan izin Allah...cumanya losyen tu dilengkapi 9ramuan herba + tenaga scalar(dari German) dibenamkan ke dalam losyen tu...bila disapu, dia akan bertindak balas pada salur darah dan sel badan di bawah permukaan kulit...pelik kan?? yup, pelik tapi benar..ajaib dengan izin Allah.
.
.
.
2.Sebab diluluskan oleh KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA..dan mestilah halal!! sape2 xcaya boleh PM me and I can send gambar sijil KKM!! hehe
.
.
.
3.Sebab guna 9 ramuan herba...natural is the best    Banyak loni orang duk jual benda2 yang ada chemical n mercury..so be careful!! nak comel nak kurus pun tapi sakit di kemudian hari buat ape kan??
.
.
.
4.last sekali sebab testi banyak dari ahli keluarga sendiri dan diri sendiri.
.
.
.

CALL/SMS/WHATSAPP
.
NORMINAH +60111 9439765

AMALINA +2011 25525442

No comments: